Kojak Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Where is this weeks B.H.W. I live eleven miles from Glasgow, but it seems the postman,doesnt know where Chapelhall is.
jbee Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Your not the only one . I've only had it on a Thursday once since start off November. Will be cancelling the delivery after having words with the office after Christmas .
GRAHAM MITCHELL Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Still haven't received mine usually here on Thurs in post.
BANDIT Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Not got mine yet in Dublin...maybe next week ill get the two together.
paddymac Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Where is this weeks B.H.W. I live eleven miles from Glasgow, but it seems the postman,doesnt know where Chapelhall is.Mine was late this week as well, postman delivered it after lunchtime today.
THE FIFER Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 got mine at my local shop on Friday
eastcoaster Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 None in Greengairs either ,3 weeks on trot I have not had mine til following week , they should be booted ,
tommy bhoys Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 None in Greengairs either ,3 weeks on trot I have not had mine til following week , they should be booted ,your wan greetin face cant eastender poor postman is run aff his feet way crimbo cards
may Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 Where is this weeks B.H.W. I live eleven miles from Glasgow, but it seems the postman,doesnt know where Chapelhall is.get get R P AND BHW LOCAL PAPER SHOP EVERY THURSDAY Fraserburgh do the same
eastcoaster Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 your wan greetin face cant eastender poor postman is run aff his feet way crimbo cardsNo addressed to me he don't , I don't do cards as I have no friends all I want for Xmas is my homing world .
tommy bhoys Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 No addressed to me he don't , I don't do cards as I have no friends all I want for Xmas is my homing world .still on pony express out that way .*expletive removed* you can see where they are printed fae yer location :emoticon-0136-giggle:
harky Posted December 23, 2017 Report Posted December 23, 2017 your wan greetin face cant eastender poor postman is run aff his feet way crimbo cardsTotaly agree its a busy time for them.
Recommended Posts