andrecrock Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 Hallo everyone,been hunting for the aswer but no luck.I know pigeon princces asked about painting nest boxses,can i use loft white mixed in water to do inside walls ?or even new lyme mixed? thanx
david.j Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 i have a bucket mixed now mate to use on sat morn loft white and water
Guest strapper Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 i just paint mine normal emulsion.
Guest strapper Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 is that red Paul another draw pmsl we got more draws then ikea...... ;D ;D ;D ;D ;D
greenlands Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 Never paint mine,leave it as it came. Lindsay
pearse1888 Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 painted mine and its the sorryest thing i ever done .. every few months now it needs redone .. shows all the droppings more .. nightmare !!
shweet Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 How much lime and water do you mix together ?
showman Posted December 7, 2009 Report Posted December 7, 2009 i just paint mine normal emulsion. Wth Strapper on this.....just painting the living room Natural Calico.....guess the colour for inside new loft ?
Guest bigbok Posted December 8, 2009 Report Posted December 8, 2009 in the beginning i used to paint but it becomes another chore you can do with out last two lofts never had a lick of paint one is ten years old and i just rub it down twice a year with a cloth n bleach water
Recommended Posts