newbold Posted December 24, 2008 Report Posted December 24, 2008 stop opening your prezys its not xmas for another 3 minets yet
Guest Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 ha ha not me, my 7 year old was down at 3 am last year opening the pressys she had me puting out reindeer dust on the grass earlier
Tony C Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 Well I know what one of my presents is, I peeked........its a conker
Flyin Couriers Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 lol i know what 1 of mine is to its a sleeping bag for my van lol
newbold Posted December 25, 2008 Author Report Posted December 25, 2008 you willl probely need it next year waine ps exuse spelling its xmas and im p ;D ;D ;Dt have agood one waine and debs
Flyin Couriers Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 Thanx mate dont worry i can still understand it have a good day mate all the best
Guest anto Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 lol i know what 1 of mine is to its a sleeping bag for my van lol wayne would you not bring debs with you iam sure shes nicer than a sleeping bag
Flyin Couriers Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 You peeked Tony----I got the credit card bill yesterday---I don't have to peek ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
JM Couriers Posted December 25, 2008 Report Posted December 25, 2008 lol i know what 1 of mine is to its a sleeping bag for my van lol Dont forget the car kettle £20 from Halfords! Cant beat a fresh brew at silly AM and much cheaper than stopping at services where the prices are ridiculous. talk about having you by the short and curlys :-/ Got our bags from a camping shop. They are -10 and glad to say WORK. Bargains at this time of year. BOGOF deal. Take care Julia
Recommended Posts